Köszöntő

„A minőség megfelelés a felhasználó igényeinek” – olvashatjuk Joseph M. Jurantól. Magunk is valljuk, hogy úgy érdemes szolgáltatásokat nyújtani, hogy igyekszünk az ügyfeleink igényeit teljes körűen feltérképezni, érdekeiket leképezni és testre szabott megoldásokat kínálni.
 
A minőségi szolgáltatás ugyanakkor számunkra ennél többet jelent. Módszereinkkel, megoldásainkkal egyrészt magabiztossá kívánjuk tenni ügyfeleinket alapvető tevékenységeik végzése során, másrészt igyekszünk az ő működésükre is átragasztani a minőségi elvárásokat, ill. a mindig magasabb minőségre való törekvést. Úgy véljük, hogy legfőbb ügyfeleink, a közszféra szervezeteinek működésébe is látványosan be tudnak épülni a minőségi szempontok.
 
Hosszú távon, megbízhatóan minőséget szolgáltatni, ügyfeleink minél magasabb szintű igényeit kielégíteni úgy lehet, ha saját szervezetünk működését is hasonló elvárások mentén szervezzük meg, és partnerkapcsolatainkban is a minőségi szemléletet sugározzuk. Ezen a téren mások által is elismerten sokat teszünk.
 
Várakozással tekintünk az újabb és újabb, kihívásokkal teli projektek elé, akár meglévő, akár új ügyfeleinknél. Ígérjük, a minőségi szemléletet mindvégig becsatornázzuk a megvalósításba.
 
 
Veszelka Tamás
ügyvezető igazgató